Bespaar kosten op uw assurantie software en stap over op AssuPortal 4.0

Met AssuPortal kunt u uw relatie- en polisadministratie voeren en werkt u volledig in de cloud. Er is geen installatie nodig en u hoeft geen extra software of hardware aan te schaffen. U kunt direct via een eigen beveiligd account uw gegevens  beheren en sneller en efficiënter gaan werken. Elk account beschikt over een eigen afgeschermde database, een beveiligde verbinding via SSL en mogelijkheden tot online opslag van documenten en bestanden.

 

En dat tegen een zeer scherpe prijs.

 

AssuPortal in een notendop

  • Relatiebeheer
  • Contractbeheer / Polisadministratie
  • Schade-administratie
  • Prolongaties & facturen opmaken
  • Financiële rapportages
  • Management dashboards
  • Agenda, Taken & Urenregistratie
  • Documenten genereren obv voorgedefinieerde templates
  • Documenten bewerken & opslaan met MS Word / Open Office / Libre Office / Google Docs
  • Opslag van documenten en bestanden bij een Cloud Storage Provider via Microsoft Azure, SFTP, SFTP, SSH of op een lokale NAS binnen uw eigen kantoor
  • Koppeling met Google Drive voor het beheren van dossiers en bewerken van documenten (optioneel)
  • Automatische tijdregistratie per klantdossier en het voeren van een urenregistratie
  • Het beheren van serviceabonnementen voor verzekeringen en hypotheken
  • E-mail archivering op relatie- en contract niveau
  • Koppeling met Solera Time / ABZ STS-berichtendienst voor het verwerken van polismutatie- en prolongatieberichten via ADN 
  • Koppeling met Aplaza DBS-dienst voor het automatisch ophalen en verwerken van documenten
  • Koppelingen met E-factuur Intermediair, E-Boekhouden, Solverium Clareo, Adviesbrief en GMail
  • Directe koppeling met boekhoudmodule

 

Vernieuwde interface

Met AssuPortal 4.0 is er een volledig nieuwe interface geïntroduceerd, die supersnel werkt in je browser op je desktop of je tablet. Allerlei handige features en snelkoppelingen maken zorgen voor een nog betere gebruikerservaring.