Een compleet overzicht van relaties
Met AssuPortal heeft u een compleet overzicht van alle polis- en schadedossiers van uw relaties.
- Organiseer relaties in verschillende relatiegroepen, bijv. om onderscheid te maken tussen zakelijke en particuliere relaties, prospects en inactieve relaties
- Voeg notities toe aan relaties over telefoongesprekken, afspraken, offertes e.d.
- Beheer persoonsgegevens, adressen, telefoonnummers, emailadressen en bankrekeningen
- Maak taken aan om u te herinneren aan gemaakte afspraken met uw klant of om het polisdossier te controleren
- Alloceer ingescande documenten snel onder het relatiedossier
- Archiveer documenten op een eigen bestandsserver of via Google Docs
Beheer alle polis- en schadedossiers
Gebruik AssuPortal voor een complete dossiervorming:
- Maak losse contracten en pakketpolissen aan en prolongeer deze
- Voeg objecten, dekkingen en premies toe aan een polis
- Creeer documenten op basis van voorgedefinieerde (standaard) documenttemplates
- Exporteer een volledig polisoverzicht naar PDF-formaat voor uw klant en print deze uit
- Maak meldingen van schade en registreer het uitgekeerde schadebedrag
- Werk uw administratie bij via polismutatie- en prolongatieberichten via ADN
Vergeet niets meer met de overzichtelijke agenda
Beheer afspraken en een todo lijst en zorg dat je niets meer vergeet,
- Plan afspraken in met relaties in een digitale agenda
- Voeg taken toe aan een takenlijsten en ken deze toe aan uwzelf of uw collega's;
- Maak snel taken aan middels voorgedefinieerde standaardtaken, zoals "terugbellen" of "offerte toesturen"
- Gemaakte uren inboeken voor relaties
Totaaloverzicht met management dashboards
Het management dashboard kan geheel naar eigen wens ingedeeld worden.
- Maak meerdere dashboards aan, voorzien met nieuws (RSS feeds), snelkoppelingen, laatst geopende relaties, etc.
- Genereer rapportages van selecties van relaties en contracten en exporteer naar Excel- of CSV-formaat
- Doorzoek relatie- en contractgegevens middels een razendsnelle zoekmachine
Meer geavanceerde functies
- Beheer documenten in AssuPortal en bewerk deze in Google Docs
- Prolongeer en factureer de contractpremies en dienstverleningsovereenkomsten
- Configureer invulvelden voor objecten en dekkingen en pas de formulieren aan naar eigen wens
- Houd uw gewerkte aantal uren/minuten automatisch bij per relatiedossier.
- Maak zelf dashboards met handige overzichten en grafieken.